söndag 28 februari 2010

Lan i förrgår
tänkte fortsätta lite på mitt senaste inlägg. grapparna kom det vart tobi, welin, oskar, fjonk, fesk, saiker & crille

Dom lanade och fjonk for hem vid 22.
sen vart det @lan.
wow, cs och dota

gick och la oss vid 7 för att mamma vart lite små sur.
men kvällen var den bästa på länge !
crille & saiker är extremt söta med bh måste jag säga (Y)

Igår
Vi vaknade vid 12 igen dagen där på och alla for hem vid halv 2 - 2
städa sen sov jag och oskar till halv 6 också for vi till honom.
käkade tacos och my och tobi kom sen vart det film

# instängd #
rekomenderas (y

bra som satn va den iaf :)

när vi hade kollat på den hade jag och my extremt kul åt våra klubbor xD
hahaa, gick ut och hade lite snöbollskrig och så. hade jätte trevligt hela kvällen då med :D

bygge några snögubbar på vägen och satan vad vi fick springa när en gubbe stanna och höll på att köra emot oss xD hahahahah
uscha.

Jag och My var tvungen att klä av oss lite för vi var skit blöt så med handduk på benen gick vi till oskars rum.. innan vi gick ut hade vi kört lite gates of hades och som vanligt hände inte ett piss. pulsen höjdes väl kanske lite men ingenting mer..

Tobi följde my till bussen vid elva sen vart det att sitta och prata lite med oskar och tobi sen skjutsa tobis låssas morfar hem mig och då vart det godnatt

Idag
mamma väckte mig 10 men låg kvar till halv 12 - 12
käka och tittade på rasten (y)

nu sitter jag här och ska gå och dricka kaffe sen ska jag upp på taket och skotta för det töar som satn :D :D :D :D <3

Våren is on it's way (eller hur man säger)

pusspuss <3

1 kommentar:

  1. Hahah ja vi hade väldigt roligt åt klubborna xD Vi måste göra om den där kvällen :)

    SvaraRadera