onsdag 3 mars 2010

Jag och oskar sams, <3

det betydeer mest.

älskar honom mest

nu sitter jag och är arg. vet inte varför :s lyssnar på massa "arg" musik xD
haha, och skriver här. + med vanessa ! :)

har
ingenting att blogga om men jag kan ju meddela att bästa MY sov här i natt och att vi hade extremt kul på hammarbo :D
och här för den delen (y)
kolla sexställningar och skratta åt " Jag är en grissleybjörn" & " bitmärkena (a)"

hehe men bitmärken ska vi inte prata mer om nu då börjar jag bara skratta :D

Lyssnar nu på en kille som e 5 år och gör en diss till sofijah, har inte något emot henne men den äger :D

http://www.youtube.com/watch?v=iHemSgd9Y-A&NR=1

haha :D

Hur kass får man va, inte vet ja
hur skämmig får man va, vem vet

hah , aja oskar kommer snart tror jag fast mammma vet ej om det (a)
och det ska hon inte få veta heller för då kan ajg skylla på att jag itne visste att han sku komma eftersom jag egentligen måste plugga på prov tiss emoron xD aja nu ska ajg sluta skriva puess<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar