söndag 14 mars 2010

okej, har inte alls haft tid att blogga.

Blue & Lelle var här med mig sen i tisdags och for hem i går..
Vi följde dom på båten och när dom hade hoppat av käkade jag & mamma buffe ;)

har haft jätte kul med dom men nu är det skönt att vara ensamen :D

hoppade av hos oskar och han hade vart gullig å hämtat upp min dricka :)
vart inge drickande men mys med honom och my.. Kollade på Death race, riktigt bra film måste jag säga. :D

Innan My kom så gjorde vi inte så mycket, data och mys å så.. :P
Nästa helg funderar jag på en filmkväll hos mig med My,Oskar & Tobi om dom vill..
har ingen aning, dom kan nog sova här alla 3 om dom vill det med :)

dom får ta gästrummet så dom får vara lite ifred.. ;) haha :D
blir väl sanning eller konka då med (a)

Ska på bliss med Katja någon dag och tänkte ta med mig lite pengar, har iaf 10 nu så :)

orkar inte skriva så mycket mer.. blir nog att skriva så mycket mer, sitter och glor på svenska hollywood fruar, så jävla kul xD hahaha
menmen, nu facebook :)

PUSS






oskar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar