måndag 8 mars 2010

måste bara lägga ut ett tips på en av mina bästa kompisars "teckningsblogg"
http://skjpictures.blogg.se/
kika in och kommentera hennes grymma bilder.

Nu sitter jag i skolan och vi slutar väl nu snart så tänkte skynda mig och slänga in ett inlägg..

Helgen spenderades med älskling, har blivit väldigt mycket honom nu
och i morgon kommer lelle hit :D:D:D:D:D:D:D
HAPPYFEJS :D

eller som jag och jossan sku säga
HAPPYFISH
FISH?
LENNO

hahahah xD
det var kul de (yyyyyyyyyyyyyy

idag ska jag prata med fältarna, vet inte när och vet ionte riktigt vad jag ska säga men dom får börja prata så kommer det nog för mig å.

Har funderat lite på vad jag vill arbeta med när jag blir äldre och kommit fram till att jag antagligen kommer söka på något innom psykvården.. helst ungdommar med familjeproblem..

känner igen mig själv där och jag vet ju hur det är så det verkar som en bra ide.. vill itne att nån annan ska få lida som jag har gjort

Nu måste jag avsluta... Nästa timme har jag min sista Hissa timme innan provet. Lelle får hjälpa mig plugga..

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar